Facebook, Fejjan, Ansiktsboken.

Publicerat: 2011-07-05 Kl: 20:27:10 | I kategori: Allmänt



Jag är nog den enda i hela världen som inte är med i Facebook, men det är jag stolt över. Jag var med för några år sen, kan erkänna att då tyckte jag det var roligt. Jag vart singel den sommaren och gick med för att jag skulle ha nått att göra på kvällarna när jag var ensam.
Sen tyckte jag att Facebook började bli överdrivet. Jag är inte intresserad av att veta när nån hänger sin tvätt eller andra vardagssysslor som ALLA gör. Eller vem som skördat mest grönsaker i Farmville.
När jag får höra något som jag tror är en nyhet så får jag alltid höra: Jag såg det på Facebook. Vilket innebär att jag nu för tiden alltid är sist att få reda på saker, men det gör mig inget.. Vilket jag egentligen tycker är konstigt, för det finns ingen nyfiknare människa än mig. ;)
En tjej sa till en kompis en gång: VI HÖRS PÅ FACEBOOK! What!! Man kanske inte är inloggad på facebook jämt.
Läste nånstans att facebook är anledningen till 2 av 5 skiljsmässor!! Det är anmärkningsvärt...
Jag läser många bloggar och sitter ganska mycket vid datorn men kan väldigt sällan vara med i tävlingar m.m för då måste man GILLA på facebook.
Okej facebook kan säkert vara bra oxå t ex för att marknadsföra ett företag på, för alla är ju där.
Tro mig... Facebook är en fluga som snart tappar sina vingar..
/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0