Jag är isolerad från omvärlden med jämna mellanrum...

Publicerat: 2011-12-21 Kl: 01:14:13 | I kategori: Hemma i Byn



Mitt internet krånglar och har gjort det i några dagar. Det kopplar ner hela tiden, det är sååå irriterande. Har ringt till våran leverantör varje dag och de kommer med tips som dra ur, stäng av dator, tryck på reset, uppdatera.. Ingenting fungerar!! Jo föresten, om man slår hårt med knytnäven på routern så kopplar den upp igen...
Idag lovade den snälla support killen att han skulle skicka en ny router, men han kunde inte garantera att den kom fram innan jul..
Jag hatar när saker och ting inte fungerar som de ska. Betalar man för det ska det fungera hela tiden!!




Jaha, nu måste jag gå och spöa på routern annars kan jag inte publicera inlägget..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0