Inte så morgonpigga ändå

Publicerat: 2011-12-02 Kl: 21:59:07 | I kategori: Hemma i Byn



Klockan 8.30 dök snickarna upp i morse. Karlar säger jag bara, det ska låta så mycket bättre än vad det är jämt :)
Inte blev de klara heller, bara halva golvet är lagt. Men det lät som om pöjkan ska komma på måndag igen, så då blir det väl klart..

Jag var på Ohlssons tyger och köpte nytt tyg till våran sänggavel idag. Sen när jag skulle gå till bilen så ligger Hemtex efter vägen och där låg pläden jag kikat på så länge och glänste, så den fick också följa med hem.
Det kommer att bli så bra när det är klart!! Har även hittat lite atterialjer hos Butik Annelie som jag ska inhandla när jag vinner på Lotto imorrn ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0