Fredagkväll med allt vad den har att bjuda på..

Publicerat: 2011-12-09 Kl: 20:26:36 | I kategori: Hemma i Byn



Jag har precis tagit mig en lång varm välbehövlig dusch. Nu är det dax för idol finalen och jag tittar som vanligt med ena ögat. Skönt att det är sista säsongen för idol.


Det är riktigt tung snö
som kommit inatt/idag så imorrn ska karln sätta snökedjor på fyrhjulingen, sen ska jag ut i plogsvängen. Kanske till och med att vägverket ringer och behöver hjälp, för idag har skämtet till jordbruks traktor de plogar med inte klarat av snön och fastnat på vägen?! Så går det när de ska spara pengar och inte har "råd" med en riktig plogbil.. Det ska bli intressant och se hur det kommer att gå den här vintern och hur många gånger vi blir insnöade. Tur vi båda har 4WD..


Från våran sparktur idag.



Min plogbil igen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0