Dan före Dan

Publicerat: 2011-12-23 Kl: 17:15:50 | I kategori: Hemma i Byn



Då är den stora dan före dan dagen här.
Jag kokar fudge och upptäckte precis att jag var utan bakplåtspapper!! Det är någon som har tagit det sista och lämnat den tomma kartongen i skåpet!! ARG!!

Så denna någon sitter nu i bilen påväg till Ica medans fudgen redan är klar och redo att hällas upp på papperet som fortfarande ligger i hyllan på Ica.. Vi får se hur det blir med den fudgen..

Jag var över till grannen förut och provsmakade Fridas julgodis, mycket gott. Det var nå bollar med vitchoklad och lime och några dajmliknande rutor.
Det är bäst man passar på nu att äta massa socker för imorrn är nog det mesta sockerfritt då det är tre stycken med diabetes hos mamma.. Kan vara bra för min och karlns hälsa också att vara utan socker en dag :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0