Sally

Publicerat: 2011-08-15 Kl: 18:15:11 | I kategori: Allmänt



Alla kommer väl ihåg Sally Santesson, bibliotekarien som bodde hemma hos sin pappa skoteknikern och hjälpte honom med att gå in kunders skor.
Jag blir kallad Sally av några arbetskollegor som tycker att vi har vissa likheter i vårat kroppsspråk. Ja, det är väl inte så tokigt att va lik denna underbara person ;) Kärt barn har många namn!!

Ännu en dag i paradiset. Man vaknar upp med blodsockret

nere i fotknölarna och vill aldrig lämna sängen!

 

 

Men hur skulle det se ut om jag, Sally Santesson,

uteblev från vardagslunken? Jag bjuder på det så

slipper den gråa massan göra mina hjältemodiga misstag...

Och som vi alla vet, det går inte att bromsa sig ur

en uppförsbacke!


/C

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0