Postkodslotteriet

Publicerat: 2011-08-22 Kl: 23:02:53 | I kategori: Allmänt



Vi har gått med i postkodslotteriet, det känns nästan som ett måste. För tänk om ens grannar vinner en massa pengar också blir man utan själv bara för att man inte är med.. Det är väl säkert så hela grejen är uppbyggd att man ska tänka så, men jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag såg Magdalena Graaf skutta runt här i byn och inte komma och hälsa på mig med en sån där guldcheck.
Jag vet ju att det fungerar för jag har en kompis som vann 1.200.000 kr på postkoden för ett år sen ungefär. Undra om han har några pengar kvar, det är kanske inte en fråga man ställer, eller?! Jo, jag gör det ;)
Önskar mig själv Lycka till!!
/C






Kommentarer
Postat av: AnnKristin Lundström

Håller tummarna!

2011-08-24 @ 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0