Ny dag

Publicerat: 2011-08-13 Kl: 00:46:30 | I kategori: Allmänt



Koftan jag beställde var också för stor så den är tillbaka skickad. Måste sluta att beställa kläder på nätet, men jag tycker det är jobbigt att gå i affärer och prova. Det är mycket enklare att sitta hemma i lugn och ro och klicka hem saker :)
En sak som jag är säker på att den inte är för stor har jag klickat hem i kväll! Ett armband från Maria Montazami Collection. Äntligen har jag snart något från henne. Jag vill ju så gärna ha en väska men de är ju så dyra. Har försökt att lura både karln och mamma att köpa en till mig men det gick inte så bra..
Tänkte även ha köpt ett halsband till Enzo från MM men jag hann inte :( Det får bli till nästa hund..
På armbandet står det: Utan läppstift känner jag mig exposed, rädd och nervös.
Ett citat från Svenska Hollywood Fruar säsong 1.
Min drömväska
Bilderna kommer från amelia.se
/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0