Läsa

Publicerat: 2011-08-21 Kl: 19:21:00 | I kategori: Allmänt



Jag vill läsa böcker. Jag älskar att läsa böcker,men jag kan inte koncentrera mig på en bok utan jag får läsa samma sida om och om igen. Det går inte, jag har försökt hur många gånger som helst.
Förr läste jag böcker hela tiden. Började på en ny på en gång jag läst ut en annan. Det  är många år sen nu men jag hoppas att jag kommer att kunna läsa en dag igen, för det är en otrolig avslappning som jag tror jag skulle behöva..
Läste mest biografier och sanna böcker. Tänkte att jag skulle tipsa om två böcker som är skrivna av två mycket starka personligheter och som jag tycker mycket om. Läser även deras bloggar dagligen..
Magdalena Graaf- Det ska bli ett sant nöja att döda dig.
Carolina Gynning- Ego Girl (vill även läsa hennes andra bok Ego Woman och sen den nya Laura flickan från havet)
/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0