Den fjärde..

Publicerat: 2011-08-23 Kl: 20:02:45 | I kategori: Allmänt



I eftermiddag gjorde jag Birsta City, eller ska jag vara ärlig så var jag bara på två affärer. Akademibokhandeln och Cervera. Skulle köpa kvittensblock åt karln, men så såg jag alla pocketböcker och tänkte att nu ska jag börja läsa.. Ta 4 betala för 3, ok tänkte jag kan väl inte vara så svårt. Stövlade till biografi hyllan och hittade snabbt 3 böcker, men den fjärde.. Jag lovar jag var där inne en halvtimme innan jag hittade den fjärde. Varför är det så svårt?! Antingen hittar jag alldeles för många så jag inte kan bestämma mig för vilken jag ska ta eller så hittar jag inte den sista och den sista måste man ju ha! Den är ju GRATIS!!
Nu är jag iallafall fyra böcker rikare, så det är bara att sätta igång och läsa..
För ett tag sen tappade jag min lilla Bodum kaffepress i golvet så glaset gick i tusen bitar, så jag gick in på cervera för att inhandla en ny.. Men hjälp, den enda lilla press de hade gick på 499 kr. Men så hittade jag en resepress för 169 kr, den måste väl fungera lika bra också kan jag ta med den när jag behöver det :)
/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0