Alltså tjejer!!

Publicerat: 2011-08-18 Kl: 20:48:56 | I kategori: Allmänt



Kommer ni ihåg Buffalo skorna?? De är utan tvekan de bästa skor jag nånsin har haft. Jag gick i mina svarta tills de ramlade sönder. Kommer ihåg när jag köpte dem, först fick jag tjata och tjata på mamma innan jag fick dem. Sen första gången jag hade på mig dem gick jag från pappa och in till stan, vilket var en bit. Jag hade sånna skavsår när vi kom ner på stan så jag höll inte på att kunna gå överhuvudtaget. Jag lovar, hade jag haft pengar till ett par nya skor hade jag köpt ett par på en gång. Det blev bussen hem den kvällen :)
Jag önskar och hoppas att Buffalo skorna kommer tillbaka. Det spelar ingen roll om jag hunnit blivit 80 år så ska jag köpa ett par. Då lovar jag att jag blir fränast på hemmet ;)
/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0